Kända tilläggskonflikter

Det mest sannolika anledningen till att det inte går att ansluta är att det har uppstått en konflikt med något annat tillägg som finns installerat på din webbplats. Vi har en löpande lista (nedan) över WordPress-tillägg som kan krascha din webbplats.


Om du använder något av dessa tillägg, prova att utföra stegen som anges bredvid tillägget.

  • CloudFare (inaktivera inställningen ”omskrivning av https-protokoll” så bör det fungera)
  • Killabot APx – inaktivera tillägget och försök att logga in i appen
  • Mofuse – inaktivera tillägget och försök att logga in i appen
  • Resize At Upload Plus: http://wordpress.org/extend/plugins/resize-at-upload-plus/
  • WP Captcha Free – inaktivera tillägget för att logga in i WordPress-appen
  • WPBook – inaktivera tillägget för att logga in i WordPress-appen
  • WPIDS – inaktivera tillägget för att logga in i WordPress-appen
  • Bad Behavior – inaktivera tillägget för att logga in i WordPress-appen
  • Role Scoper – inaktivera tillägget för att logga in i WordPress-appen
  • WordPress Tiniest Super Cache – inaktivera tillägget för att logga in i WordPress-appen
  • WP HTTP Compression: http://wordpress.org/plugins/wp-http-compression/
  • WordFence – kan blockera XML-RPC-begäranden (version 5.0.3 av WordFence fungerar med appen)
  • CLEFT – du kan inaktivera CLEFT och sedan logga in i WordPress-appen och återaktivera CLEFT.

Om ditt tillägg inte finns med i listan men gör att din webbplats inte går att nå, berätta det för oss så lägger vi till det i listan. Hör gärna av dig till utvecklarna av respektive tillägg och be dem att åtgärda eventuella anslutningsproblem!